Miten olisi kevyempi olo pysyvästi niin, että muutos myös tuntuu mukavalle?   

Haluatko keventää oloa ja saada lisää energiaa ilman kitudieettiä tai kuuria? Samalla ehkä nauttia kuitenkin elämästä ilman kieltäytymistä kokonaan mistään hyvästä, mutta silti keskittyen olennaiseen ja saavuttaen pysyviä tuloksia?


Kyllä, tämä on mahdollista!


Itsekin pitkään pidin tätä mahdottomana, mutta tarpeeksi monen epäonnistuneen dieetin ja kuurin jälkeen pysähdyin miettimään asiaa ja totesin, että jotain oli tehtävä eri tavalla, jotta tuloksista tulee pysyviä. Niin, että muutaman viikon jälkeen ei tarvitse palata lähtöruutuun.


Sittemmin olen todennut, että hyvin moni yrittää saavuttaa tuloksia liian nopeasti ja siten tulokset usein jäävät tilapäisiksi. Olotilan keventäminen ei ole rakettitiedettä, mutta usein pysyvien tulosten saavuttamisen uskotaan olevan vaikeampaa kuin se onkaan.


On tärkeää nähdä metsä puilta ja keskittyä terveyden ja hyvinvoinnin kannalta olennaisiin asioihin. Tämä lähtee perusasioista, joista monet jo tiedämme, mutta silti emme niitä noudata (esimerkkinä vaikkapa ateriarytmi).


On helppoa uppoutua blogien ja iltapäivälehtien kirjoituksiin, joissa usein keskitytään kokonaisuuden kannalta epäolennaisiin asioihin. Kun nähdään metsä puilta, saavutetaan myös helpommin tuloksia. Usein tämä on hieman hienosäätöä eikä koko ruokavaliota tarvitse laittaa uusiksi. 


Lähde keventämään oloasi ja samalla edistämään myös terveyttä ja jaksamista. Jo pienikin kevennys tai painonpudotus voi parantaa olotilaa energisemmäksi, vähentää viskeraalisen rasvan määrää ja siten myös terveyttä. Kevyempi Olo Pysyvästi -valmennus auttaa kohti pysyvää muutosta!

Kohti kevyempää oloa 8 viikossa!

Oletko kokeillut dieettejä ja kuureja, mutta parin viikon jälkeen ote lepsui ja palasit lähtöruutuun? Tämä lienee tuttua meistä monelle - se on turhauttavaa ja toisaalta kukapa haluaisi noudattaa tiukkaa ruokavaliota kuukausia? Kevyempi Olo Pysyvästi -valmennus on tutkittuun tietoon ja useiden vuosien valmennuskokemukseen pohjautuva  valmennus - pysyvästi ja lempeästi. Siihen on koottu tärkeimmät asiat ja se sopii hyvin myös kiireiseen elämään. Olet sitten sohvaperuna tai aktiiviliikkuja, voit sopeuttaa valmennuksen sisältöä omaan tilanteeseesi sopivaksi.

Miksi juuri tämä valmennus?

Tähän valmennukseen on kerätty olennainen tieto hyvinvointiin liittyen. Opit myös suodattamaan tietoa ja arvioimaan mikä on luotettavaa tietoa.


Tähän valmennukseen voit osallistua oman aikataulusi mukaisesti ja tehdä sitä missä ja milloin haluat. Kevyempi Olo Pysyvästi -valmennus on tehty verkkokurssiksi, jota voit tehdä silloin kun sinulle parhaiten sopii. Valmennus kestää 8 viikkoa, mutta materiaalit ovat käytettävissä 4 kuukauden ajan. 


Keskity olennaiseen ja toteuta viikkotehtävät omaan tahtiisi sinulle sopivasti on sitten menossa kiireisempi elämänvaihe tai vaikkapa loma-aika. Tämä valmennus antaa sinulle hyvät eväät kohti pysyvää ja kestävää muutosta.

Keskity olennaiseen ja pääse tuloksiin!

Selkeät kokonaisuudet viikottain pohjautuen tyypillisimpiin asioihin, joiden avulla saadaan aikaan tuloksia. Osan asioista varmasti jo tiedät, mutta siltikin perusteista yleensä löytyy kehitettävää. Valmennuksen sisältö on testattu useissa valmennuksissa. Kompakti ja tiivis paketti, jota on helppo seurata. 

Saavuta pysyviä muutoksia

Tilapäisten dieettien ja pikavoittoja lupaavien kuurien sijaan keskitytään saavuttamaan pysyviä muutoksia niin, ettei sinun tarvitse enää kokeilla kuureja tai luopua mistään ruoasta kokonaan. Keskity sen sijaan tekemään muutoksia, joista voit pitää kiinni loppuelämäsi.


Itseluottamusta ja varmuutta

Kokonaisuuden ymmärtäminen ja olennaisten asioiden ymmärtäminen tuo itsevarmuutta oikeasta suunnasta. Näe metsä puilta, tutkittuun tietoon perustuen niin, että tiedät mihin keskittyä etkä käytä aikaa (tai rahaa) epäolennaisiin asioihin. Kaikki tämä tietenkin positiivisuuden kautta. 

Joustavuutta ja energiaa!

Opi syömään joustavasti ilman huonoa omaatuntoa tai kaloreiden laskentaa (tai ilman että kiellät itseltäsi mitään). Koosta ateriat tilanteen mukaan ilman ennalta määriteltyjä ruokalistoja. Liiku toisaalta itsellesi sopivasti ja omaan elämäntilanteeseen sopien. Voi samalla energisemmin ja kevyemmin!

Miten tämä eroaa muista valmennuksista?

POHJAUTUU LUOTETTAVIIN LÄHTEISIIN

Valmennuksen taustalla on tutkittu tieto, yliopisto-oppeja ja alan parhaita koulutuksia.  Tämä tieto yhdistettynä käytännön kokemukseen valmennuksista toimii. Usein me painimme samojen asioiden äärellä, vaikka yksilöitä olemmekin. 



KÄYTÄNNÖN VINKKEJÄ VUOSILTA

Yksi tärkeä tavoite on valmennuksessa se, että opit itse koostamaan ateriat ja osaat koota treeniohjelman niin, että et välttämättä tarvitse jatkossa edes valmentajaa. Valmennus sisältää 8 viikon ohjelman, joka on paketoitu verkko-valmennukseksi. Samoja oppeja voit hyödyntää jatkossakin.


LEMPEÄSTI, MUTTA TAVOITTEELLISESTI

Varmasti olet nähnyt ja kuullut kun ihmiset joskus kieltävät itseltään kaiken hyvän, yrittävät pärjätä liian vähäisellä ruoalla ja voivat huonosti. Tässä valmennuksessa otetaan askel kerrallaan lempeästi, mutta edetään silti tavoitteellisesti. Tehdään vain muutoksia, joista voit kuvitella pitäväsi kiinni loppuelämäsi. 

Mitä valmennus sisältää?

Kevyempi Olo Pysyvästi -valmennus on 8 viikon ohjelma, jonka avulla pääset oikeille raiteille ja vauhtiin muutoksessa. Se on silti alku, koska elämäntapamuutos vaatii pidemmän ajan toteutuakseen. Saat valmennuksessa eväät tällaisen muutoksen toteuttamiseen.


Valmennus sisältää verkkoluentoja sekä viikkotehtäviä. Voit katsella videoita sinulle sopivana ajankohtana tai jos olet kiireinen, niin katsoa vain yhteenvedon ja viikkotehtävät. Tärkeää on tehdä viikkotehtävät joka viikko, koska pelkkä tieto ei auta vaan se on myös saatava vietyä käytäntöön.

Videoluentoja 8 viikon ajan


Valmennuksessa käydään läpi 8 viikon aikana hyvinvoinnin eri osa-alueita kokonaisvaltaisesti. Pääpaino valmennuksessa on ravitsemuksessa, mutta aiheina on myös mm. kehittävä harjoittelu, arkiliikunta, uni ja palautuminen, stressinhallinta ja henkinen hyvinvointi. Joka viikko saat viikkotehtäviä, joita on tarkoitus noudattaa joka päivä seuraavan viikon ajan (ja myös pidempään).


Ravitsemusvinkit ja esimerkkiruokavalio


Valmennuksessa käydään läpi ravitsemuksen perusteita, mutta myös erityiskysymyksiä. Valmennus aloitetaan tärkeistä perusteista kuten ateriarytmistä, ruoan laadusta ja aterioiden koostamisesta sekä  myös energian määrä tarkistetaan. Tiedät näistä asioista varmasti jo paljon, mutta siltikin yleensä näistä asioista löytyy kehitettävää ja nämä muutokset usein myös tuovat tuloksia. Saat käyttöösi myös sinulle sopivan esimerkkiruokavalion, jonka avulla voi tarkistaa ruoan määrää sekä aterioiden koostumusta. 


Harjoitteluohjelma 8 viikoksi

Treenaa sen verran kun mahdollista (ja innostusta). Saat 8 viikon ohjelman, jossa on mukana sekä aerobista treeniä että lihaskunto-ohjelma. Viikko-ohjelma on tehty erikseen sekä aloittelijoille että jo enemmän treenanneille. Lihaskuntotreeni on kokovartalon ohjelma, jossa on moninivelliikkeitä, jotka polttavat tehokkaasti energiaa ja treenaavat kokonaisvaltaisesti koko kroppaa. Voit tehdä sen kotona tai salilla. 


Bonuksia!


Bonuksena saat myös harjoituksia tiedostavaan syömiseen. Jos makeiset, suklaa, sipsit tai muut ruoan ovat haaste tai tulee naposteltua ehkä liikaa, niin saat lisäksi konkreettisiä harjoituksia makean/suolaisen himon taltuttamiseen. 


Lisäksi saat konkreettisia ravitsemus- ja treenivinkkejä myös valmennuksen jälkeiseen aikaan. Saat vinkkejä pysyvän muutoksen toteuttamiseen ja ravitsemuksen tasapainottamiseen. Voit itse muokata treeniohjelmaasi jatkoon sopivaksi tai myös tukea on tarjolla sitä tarvittaessa. 


Jos sinulle tulee kysymyksiä mieleen valmennuksen aikana, voit olla yhteydessä sähköpostitse valmennuksen ajan. 

Valmentajasta:

Mari Toikka

Heippa! Olen hyvinvointivalmentaja, terveystieteiden kandidaatti (terveysliikunta, liikuntalääketiede), personal trainer ja ravintovalmentaja. Olen toiminut valmentajana useita vuosia ja auttanut ihmisiä voimaan paremmin, kevyemmin, kiinteämmin ja energisemmin unohtamatta terveyden edistämistä. Asiakkainani on ollut monenlaisia ihmisiä sairaanhoitajasta toimitusjohtajaan ja nuorista aikuisista eläkeläisiin. 


Valmennan sinua tässä ohjelmassa voimaan energisemmin ja kevyemmin. Opit keskittymään olennaisiin asioihin, joilla tuloksia saadaan aikaiseksi. Pidetään asiat yksinkertaisina ja keskitytään niihin asioihin, joilla on merkitystä. 

Palautetta valmennuksista:

Olin odottanut, että olisin isosti joutunut luopumaan kaikesta. 

"En olisi onnistunut pudottamaan painoa ja tekemään pysyviä muutoksia, ellet olisi ollut neuvomassa. Muutokset tuntuivat siinä hetkessä tavallaan vähäpätöisiltä, kun olin odottanut, että olisin isosti joutunut luopumaan kaikesta. Sinulta sain vinkit parempaan elämänlaatuun, yksinkertaisin muutoksin. Ja paino ei ole noussut, vaikka olen herkutellut, juonut ja nauttinut elämästä."

Nainen, 39 v. 

Kokonaisuus on tärkeä. 

"Kokonaisuuden korostaminen oli tärkeää valmennuksessa."

Nainen, 41 v. 

Hyviä vinkkejä parempaan ruokavalioon.

"Sain hyviä vinkkejä parempaan ruokavalioon ja ymmärsin miten vatsankin oikeasti pitää toimia. Valmennus oli syvällisempi ja perusteellisempi mitä olin ajatellut."

Nainen, 43 v


Ilmapiiri oli salliva.

"Tietoisuuteni lisääntyi riittävällä, mutta toisaalta yksinkertaistetulla tyylillä. Ilmapiiri oli salliva eli voin tehdä virheitä ilman, että hanskoja tarvitsee heittää tiskiin."

Nainen, 43 v


Huomioitiin tavallisen ihmisen tavallinen ja kiireinen arki.

Valmennuksessa parasta oli se, että siinä huomioitiin tavallisen ihmisen tavallinen, joskin ajoittain kiireinen arki. Ei sorruttu helppoihin "kikkakolmosiin" ja normaalielämälle vieraisiin "kitukuureihin", vaan nähtiin vaivaa toteutettavissa olevan ja pysyvän aidon elämänmuutoksen aikaansaamiseksi. Hyvää oli myös vahva yhteys tutkittuun ja vertaisarvioituun tieteelliseen tietoon."

Nainen, 42 v. 


Entä hinta?

 VERKKOVALMENNUS (8 VIIKKOA)

Sisältää 8 viikon valmennuksen. Tilauksen jälkeen saat tunnukset valmennuksen alustalle. 

79 €

  • Valmennuksen videot ja materiaali käytössäsi (yhteensä 4 kuukautta)i
  • Mukana treeniohjelma ja esimerkkiruokavaliot
  • Bonukset (kts. yllä) ja mukana myös muuta extramateriaalia, jos haluat syventyä valmennuksen aiheisiin
  • Sähköpostituki valmennuksen ajan. 

Tämän verkkovalmennuksen arvo yksilövalmennuksena olisi noin 550 €. Verkkovalmennus on kustannustehokas tapa suunnata kohti tavoitteita, osallistua valmennukseen ja saada käyttöön myös paljon konkreettisi vinkkejä, joita voi soveltaa itselle sopivasti. Päiväkohtaiseksi hinnaksi jää noin 1,41 euroa eli osallistumaan pääsee nyt kahvikupin hinnalla päivässä. 

regular course

One sentence summary of what they get

$

99

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • List Element
advanced course

One sentence summary of what they get

$

127

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • X number of bonuses
  • Access to Private Facebook Group
  • 30 Minute Private Coaching Call

Jos aiemmat yritykset eivät ole tuottaneet tulosta,

niin ehkä on aika kokeilla vielä kerran ja tehdä jotain toisin? 

Q&A:

Usein kysyttyjä kysymyksiä: 

Voiko treenit tehdä kotona?

Mitä treeniohjelma sisältää?

Mitä ravintovalmennus sisältää?

Saanko tukea valmennuksen aikana?

Noudatetaanko valmennuksessa jotain tiettyä ruokavaliota?

Minulla on sairaus x, voinko osallistua valmennukseen?

Onko valmennuksella palautusoikeutta?

Muita kysymyksiä?

Jos sinua vielä mietityttää jokin asia, niin ole yhteydessä mari (at) kevyempiolo.fi niin keskustellaan asiasta lisää.



p.s. Jos olet aiemmin ostanut Kevyempi Olo Pysyvästi -eKirjan ja haluat osallistua tähän valmennukseen, ole yhteydessä sähköpostitse niin saat hyvistystä eKirjan verran. 

Copyright © Kevyempi Olo. Kaikki oikeudet pidätetään.