Energisempi ja kiinteämpi olo!  

Haluatko voida energisemmin, pirteämmin ja ehkä samalla myös kiinteytyä? Haluatko lopettaa tilapäisten muutosten kierteen ja saavuttaa vihdoin pysyviä muutoksia niin, että se myös tuntuu mukavalle? Lähestyä asiaa lempeällä tavalla ilman kieltoja, kituuttamista tai kaloreiden laskemista? Samalla myös parannat hyvinvointia ja terveyttä. 


Ota startti kohti hyvää oloa!

Olet ehkä kokeillut aiemmin dieettejä ja kuureja, jatkanut matkaa jonkin aikaa ja palannut takaisin lähtöruutuun. Jos haluat nimenomaan vähentää väsymystä, parantaa hyvinvointiasi ja energiatasojasi sekä samalla ehkä hieman parantaa kehonkoostumustasi, on tämä valmennus sinulle!


Tämä on tutkittuun tietoon ja useiden vuosien valmennuskokemukseen pohjautuva valmennus, jossa keskityt hyvinvoinnin kannalta olennaisiin asiohin. Siihen on koottu tärkeimmät asiat ja se sopii hyvin myös kiireiseen elämään.

Miksi juuri tämä valmennus?

Valmennukseen voit osallistua oman aikataulusi mukaisesti ja tehdä sitä missä ja milloin haluat. Valmennus on tehty eKirja-muotoon, joten et tarvitse sen suorittamiseen edes nettiyhteyttä. Voit toteuttaa sitä helposti vaikka sinulla olisi kiireiset aikataulut. Keskity olennaiseen ja toteuta viikkotehtävät omaan tahtiisi helposti seurattavan materiaalin avulla.

Keskity olennaiseen ja säästä aikaa!

Selkeät kokonaisuudet viikottain pohjautuen tyypillisimpiin asioihin, joiden avulla saadaan aikaan tuloksia. Valmennuksen sisältö on testattu useissa live-valmennuksissa ja pohjautuu siten käytännön elämään. Kompakti ja tiivis paketti, jota on helppo seurata. 

Saavuta pysyviä muutoksia

Tilapäisten dieettien ja pikavoittoja lupaavien kuurien sijaan keskitytään saavuttamaan pysyviä muutoksia niin, ettei sinun tarvitse enää kokeilla kuureja tai luopua jostain. Keskity sen sijaan tekemään muutoksia, joista voit pitää kiinni loppuelämäsi.

Itseluottamusta ja varmuutta

Kokonaisuuden ymmärtäminen ja olennaisten asioiden ymmärtäminen tuo itsevarmuutta oikeasta suunnasta. Näe metsä puilta ja sinun ei tarvitse keskittyä merkityksettömiin yksityiskohtiin, joista blogeissa ja somessa paljon keskustellaan.

Joustavuutta ja energiaa!

Opi syömään joustavasti ilman huonoa omaatuntoa tai kaloreiden laskentaa. Koosta ateriat tilanteen mukaan ilman ennalta määriteltyjä ruokalistoja. Voi energisemmin ja samalla myös terveytesi kiittää!


Miten tämä eroaa muista valmennuksista?


POHJAUTUU LUOTETTAVIIN LÄHTEISIIN

Alan parhaat koulutukset Suomessa ja useamman vuoden yliopisto-opinnot terveystieteissä (liikuntalääketeide ja myös ravitsemus) eivät voine olla väärässä. Tämä tieto yhdistettynä käytännön kokemukseen on muokannut materiaalista sellaisen kuin se nykyään on. 



KOKEMUSTA JA OPPEJA VUOSILTA

Eikä pelkästään tieto vaan myös kokemus. Olen valmentanut useita naisia voimaan paremmin, kiinteytymään ja pudottamaan painoa käytännössä. Tämä valmennus on siten syntynyt näiden kokemusten pohjalta ja mikä parasta kustannustehokkaasti tarjoten oppeja kaikille kiinnostuneille. Eikä sillä väliä missä päin maailmaa olet ja milloin sinulle sopii osallistua valmennukseen. 


OLENNAISET ASIAT NOPEASTI HALTUUN KIIREISELLE NAISELLE

Tämä valmennus on kiteytetty noin 100-sivuiseen eKirjaan, joten saat heti käyttöösi koko materiaalin ja voit lukea sen sinulle sopivaan aikaan. Saat heti olennaisen tiedon käyttöösi ja voit keskittyä tärkeimpiin asioihin. Sopii kiireiselle naiselle, sillä aikaa ei tarvitse käyttää hitaampien videoiden katsomiseen. Usein näiden asioiden parissa vietetään 8-12 tuntia, mutta nyt selviät nopeammin keskittyen olennaiseen. 

Mitä valmennus sisältää?

Valmennus on 8 viikon ohjelma, jonka avulla pääset oikeille raiteille ja vauhtiin muutoksessasi.  Valmennus on tehty eKirjaksi, joten sitä on helppo seurata ja tehdä milloin sinulle parhaiten sopii. Sinun ei tarvitse kuunnella pitkiä videoita, vaan voit lukea kaiken olennaisen ja tehdä viikkotehtäviä omaan tahtiisi.

1. 

Muutos oikeille raiteille

Tämän valmennuksen avulla pääset muutoksessa oikeille raiteille ja saat asiat tärkeysjärjestykseen ja oikeisiin mittasuhteisiinsa. Tämä säästää aikaa ja vaivaa sekä vähentää turhaa ihmettelyä, että mikä asia on tärkeää ja mikä ei kun haluat keventää oloa. 

2.

Ravitsemus tervelliseksi

Opi syömään terveellisesti ruoasta nauttien. Sinun ei tarvitse kieltäytyä kokonaan minkään ruoan syömisestä eikä tuntea nälkää. Keskity olennaisiin asioihin ja ymmärrä kokonaisuus, niin sinun ei tarvitse enää kokeilla tilapäisiä kuureja tai poppaskonsteja, jotka harvoin saavat aikaan pysyviä muutoksia. Saat myös esimerkkiruokavalion, jonka avulla tarkistat, että suuret linjasi ruokailussa ja energiamääräsi ovat suuruusluokaltaan oikeita. 

3.

Harjoitteluohjelma 8 viikoksi

Treenaa sen verran kun mahdollista ja innostusta. Saat 8 viikon ohjelman, jossa on mukana sekä aerobista treeniä että lihaskunto-ohjelma. Viikko-ohjelma on tehty erikseen sekä aloittelijoille että jo enemmän treenanneille. Lihaskuntotreeni on kokovartalon ohjelma, jossa on moninivelliikkeitä, jotka polttavat tehokkaasti energiaa ja treenaavat kokonaisvaltaisesti koko kroppaa. Treeni on paitsi tehokas, myös alle tunnin treeni veryttelyineen. Voit tehdä sen kotona tai salilla. 

4.

Vinkit muutosmatkan jatkamiseen

Saat vinkkejä ja ohjeita jatkoa varten sekä siihen miten pidät myös yllä muutosta. Valmennuksen aikana opit koostamaan aterioita ja saat vinkkejä myös järkevään harjoitteluun, joka vie eteenpäin ja kehittää.

Valmentajasta:

Mari Toikka

Olen hyvinvointivalmentaja, personal trainer, ravintovalmentaja ja opiskellut myös terveystieteitä (liikuntalääketiede) melkein kandin tutkinnon verran. Olen toiminut valmentajana useita vuosia ja auttanut ihmisiä voimaan paremmin, kevyemmin, kiinteämmin ja energisemmin unohtamatta terveyden edistämistä. Asiakkainani on ollut monenlaisia ihmisiä sairaanhoitajasta toimitusjohtajaan ja nuorista ihmisistä eläkeläisiin. 


Olen Kevyempi Olo -valmennusten valmentaja ja autan sinua tässä valmennuksessa voimaan energisemmin ja kevyemmin. Opit keskittymään olennaisiin asioihin, joilla tuloksia saadaan aikaiseksi. Hyvin usein nimittäin keskitytään asioihin, joilla ei käytännössä ole kuitenkaan suurta merkitystä kun iso kuva ei ole kohdallaan. Pidetään asiat yksinkertaisina ja keskitytään niihin asioihin, joilla on merkitystä. 


Palautetta valmennuksista:

Olin odottanut, että olisin isosti joutunut luopumaan kaikesta. 

"En olisi onnistunut pudottamaan painoa ja tekemään pysyviä muutoksia, ellet olisi ollut neuvomassa. Muutokset tuntuivat siinä hetkessä tavallaan vähäpätöisiltä, kun olin odottanut, että olisin isosti joutunut luopumaan kaikesta. Sinulta sain vinkit parempaan elämänlaatuun, yksinkertaisin muutoksin. Ja paino ei ole noussut, vaikka olen herkutellut, juonut ja nauttinut elämästä."

Nainen, 39 v. 

Kokonaisuus on tärkeä. 

"Kokonaisuuden korostaminen oli tärkeää valmennuksessa."

Nainen, 41 v. 

Hyviä vinkkejä parempaan ruokavalioon.

"Sain hyviä vinkkejä parempaan ruokavalioon ja ymmärsin miten vatsankin oikeasti pitää toimia. Valmennus oli paljon syvällisempi ja perusteellisempi mitä olin ajatellut."

Nainen, 43 v


Ilmapiiri oli salliva.

"Tietoisuuteni lisääntyi riittävällä, mutta toisaalta yksinkertaistetulla tyylillä. Ilmapiiri oli salliva eli voin tehdä virheitä ilman, että hanskoja tarvitsee heittää tiskiin."

Nainen, 43 v


Huomioitiin tavallisen ihmisen tavallinen ja kiireinen arki.

Valmennuksessa parasta oli se, että siinä huomioitiin tavallisen ihmisen tavallinen, joskin ajoittain kiireinen arki. Ei sorruttu helppoihin "kikkakolmosiin" ja normaalielämälle vieraisiin "kitukuureihin", vaan nähtiin vaivaa toteutettavissa olevan ja pysyvän aidon elämänmuutoksen aikaansaamiseksi. Hyvää oli myös vahva yhteys tutkittuun ja vertaisarvioituun tieteelliseen tietoon."

Nainen, 42 v. 


Miksi valmennus on hyödyllinen?

Valmennus keskittyy hyvinvoinnin parantamiseen, väsymyksen voittamiseen sekä kiinteytymiseen. Se perustuu tutkittuun tietoon ja vuosien valmennuskokemukseen. Samoilla metodeilla olen valmentanut useita muitakin naisia voimaan kevyemmin. Hyvin usein näkee tuskailua ainaisten dieettien maailmassa tai että keskitytään vääriin asioihin eikä nähdä metsää puilta. Tämän valmennuksen tarkoituksena on nimenomaan muuttaa ajattelutapaa ja saada aikaiseksi pysyviä muutoksia!

 

Tämä on olennaisiin asioihin keskittyvä ja kustannustehokas tapa aloittaa matka kohti hyvää oloa. Yksilövalmennuksena 8 viikon valmennus maksaisi lähemmäs tonnia ja pienryhmävalmennuksenakin parisen sataa. Olen kumpiakin pitänyt. Etenemiskaava on monesti samantyyppinen ja siten olen koonnut nyt opit ekirjaksi, jota on helppo seurata ja se on myös edullinen valmennustapa myös kustannus-tietoisemmalle naiselle. 

Entä hinta?

 VALMENNUS EKIRJANA

Sisältää 8 viikon valmennuksen, joka on tehty eKirjaksi ja

voit sen siten aloittaa heti tilauksen jälkeen. 


27,95 €

  • eKirja käyttöösi heti
  • Voit aloittaa heti
  • Mukana treeniohjelma ja esimerkkiruokavaliot
regular course

One sentence summary of what they get

$

99

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • List Element
advanced course

One sentence summary of what they get

$

127

  • Lifetime Access
  • Immediate Start
  • Access to All Modules
  • X number of bonuses
  • Access to Private Facebook Group
  • 30 Minute Private Coaching Call

On siis päätöksenteon paikka, jatkaako aiemmilla opeilla vai antaako muutokselle mahdollisuus. Kumpi on sinun valintasi?

Q&A:

Usein kysyttyjä kysymyksiä: 

Voiko treenit tehdä kotona?

Mitä treeniohjelma sisältää?

Mitä ravintovalmennus sisältää?

Saanko tukea valmennuksen aikana?

Noudatetaanko valmennuksessa jotain tiettyä ruokavaliota?

Minulla on sairaus x, voinko osallistua valmennukseen?

Onko ekirjalla palautusoikeutta?

Muita kysymyksiä?

Jos sinua vielä mietityttää jokin asia, niin ole yhteydessä mari (at) kevyempiolo.fi niin keskustellaan asiasta lisää.

Copyright © Kevyempi Olo. Kaikki oikeudet pidätetään.