Kevyempi Olo - kokonaisvaltaista hyvinvointia hyvällä fiiliksellä

Haluatko kevyemmän olon?


Haluatko voida kevyemmin, polttaa ehkä rasvaa tai keventää hieman stressiä? Kevyempi Olo® - sivustolta löydät hyvinvointivinkkejä ja -valmennuksia, joissa keskitytään hyvinvoinnin kannalta olennaisiin asioihin. 

Käytä Aikasi Järkevästi Ja Saavuta Samalla Tavoitteesi Ilman Otsa Rypyssä Stressaamista.


Voi Paremmin Sekä Henkisesti Että Fyysisesti Ja Löydä Tasapaino Hyvinvoinnin Eri Osa-Alueiden Kesken (Ravitsemus - Liikunta - Uni Ja Palautuminen - Mieli Ja Stressinhallinta) Samalla Elämänlaatusikin Paranee.

Sivustolta Löydät Tietoa Hyvinvoinnista Tutkittuun Tietoon Ja Käytännön Parhaisiin Keinoihin Pohjautuen.


Lue lisää Kevyemmästä Olosta.

  

Miten Kevyempi Olo on erilainen ? 

verenpaine elämäntavat

Keskitytään olennaiseen

Hyvinvointi on laaja alue ja yksityiskohtia on paljon. Tärkeää on nähdä metsä puilta, jotta voi saavuttaa tuloksia eikä "huku" yksityiskohtiin. 

Tutkittuun tietoon pohjautuva

Tietoa on olemassa paljon, mutta tutkittu tieto antaa hyvän selkänojan siihen, että mikä yleensä toimii. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle ja soveltaa tietoa itselle sopivaksi. 

Hyvällä fiiliksellä

Sen sijaan että stressataan tai kielletään itseltä asioita, niin miten olisi positiivisempi ja joustavampi lähestymistapa? Se on yleensä myös kestävämpi tapa.

juokseminen tauon jälkeen

Pysyviä muutoksia

Netti on pullollaan lupauksia nopeista muutoksista. Valitettavasti ne eivät useinkaan johda pysyviin muutoksiin. Lähestymistapa on kaiken A ja O ja monesti muutos lähteekin liikkeelle ajattelutavan muutoksesta. 


"Onnistuminen on asenne. Se on avoimuutta uusille ideoille, halukkuutta kuunnella, innokkuutta oppia, halua kasvaa ja joustavuutta muuttua."— BJ Gallagher

Palautetta valmennuksista:

"

”En olisi onnistunut pudottamaan painoa ja tekemään pysyviä muutoksia, ellet olisi ollut neuvomassa. Muutokset tuntuivat siinä hetkessä tavallaan vähäpätöisiltä, kun olin odottanut, että olisin isosti joutunut luopumaan kaikesta. Sinulta sain vinkit parempaan elämänlaatuun, yksinkertaisin muutoksin. Ja paino ei ole noussut, vaikka olen herkutellut, juonut ja nauttinut elämästä.”


Nainen, 30 v 

Espoo

"

"Sain hyviä vinkkejä parempaan ruokavalioon ja ymmärsin miten vatsankin oikeasti pitää toimia. Valmennus oli paljon syvällisempi ja perusteellisempi mitä olin ajatellut."


Nainen, 43 v 

Helsinki

"

”Valmennus oli ammattimainen ilman liikaa tiukkapipoisuutta ja tulokset silti saavutettiin. Sain tärkeää tietoa harjoitteluun, liikkeiden oikeaan tekniikkaan ja ymmärsin myös matalasykkeisen treenin merkityksen.”


Mies, 44 v

Helsinki

Uusimmat blogi-kirjoitukset


Kaipaatko motivaatiota? 20 inspiroivaa lausetta kannustavat eteenpäin

Kukapa ei joskus kaipaisi motivaatiota? Elämä potkii päähän, tulee vastoinkäymisiä tai on vain huono päivä. Lue lisää

Ulkoiluhaaste: 21 päivää monipuolista treeniä – haasta itsesi!

Yhteistyössä Jaroar.com Näin korona-aikana moni on siirtynyt kotitreenin ja ulkoilun pariin vähentääkseen myös kontakteja muiden Lue lisää

Vaivaako alaselän kipu? Vahvista lihaksia ja lisää liikkuvuutta

Selän kivut ovat usein moninaisia ja voivat johtua monesta tekijästä. Alaselän kipu voi myös olla Lue lisää

Treenin jälkeinen palautumisateria – mitä kannattaa syödä?

Treenin jälkeinen palautumisateria tai -välipala mietityttää ja siitä kysellään aina välillä. Toisaalta myös proteiinipatukoita ja Lue lisää

Terveellinen ruokavalio: 3 asiaa, joiden takia tavoitteita ei saavuteta

Jokainen meistä suunnilleen tietää, että mitä terveellinen ruokavalio pitää sisällään. Silti harva sitä noudattaa. Ruokavaliolla Lue lisää

Koko kropan circuit treeni kotona on tehokas ja säästää aikaa

Korona on tuonut monelle muutoksia arkeen ja treenaamiseen. Perinteinen salitreeni on ainakin itsellä vaihtunut ulkosalitreeniin, Lue lisää

© 2020 Kevyempi Olo.  Kaikki oikeudet pidätetään.