Kevyempi Olo - kokonaisvaltaista hyvinvointia hyvällä fiiliksellä

Haluatko kevyemmän olon?


Haluatko voida kevyemmin, polttaa ehkä rasvaa tai keventää hieman stressiä? Kevyempi Olo® - sivustolta löydät hyvinvointivinkkejä ja -valmennuksia, joissa keskitytään hyvinvoinnin kannalta olennaisiin asioihin. 

Käytä Aikasi Järkevästi Ja Saavuta Samalla Tavoitteesi Ilman Otsa Rypyssä Stressaamista.


Voi Paremmin Sekä Henkisesti Että Fyysisesti Ja Löydä Tasapaino Hyvinvoinnin Eri Osa-Alueiden Kesken (Ravitsemus - Liikunta - Uni Ja Palautuminen - Mieli Ja Stressinhallinta) Samalla Elämänlaatusikin Paranee.

Sivustolta Löydät Tietoa Hyvinvoinnista Tutkittuun Tietoon Ja Käytännön Parhaisiin Keinoihin Pohjautuen.


Lue lisää Kevyemmästä Olosta.

  

Miten Kevyempi Olo on erilainen ? 

verenpaine elämäntavat

Keskitytään olennaiseen

Hyvinvointi on laaja alue ja yksityiskohtia on paljon. Tärkeää on nähdä metsä puilta, jotta voi saavuttaa tuloksia eikä "huku" yksityiskohtiin. 

Tutkittuun tietoon pohjautuva

Tietoa on olemassa paljon, mutta tutkittu tieto antaa hyvän selkänojan siihen, että mikä yleensä toimii. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle ja soveltaa tietoa itselle sopivaksi. 

Hyvällä fiiliksellä

Sen sijaan että stressataan tai kielletään itseltä asioita, niin miten olisi positiivisempi ja joustavampi lähestymistapa? Se on yleensä myös kestävämpi tapa.

juokseminen tauon jälkeen

Pysyviä muutoksia

Netti on pullollaan lupauksia nopeista muutoksista. Valitettavasti ne eivät useinkaan johda pysyviin muutoksiin. Lähestymistapa on kaiken A ja O ja monesti muutos lähteekin liikkeelle ajattelutavan muutoksesta. 


"Onnistuminen on asenne. Se on avoimuutta uusille ideoille, halukkuutta kuunnella, innokkuutta oppia, halua kasvaa ja joustavuutta muuttua."— BJ Gallagher

Palautetta valmennuksista:

"

”En olisi onnistunut pudottamaan painoa ja tekemään pysyviä muutoksia, ellet olisi ollut neuvomassa. Muutokset tuntuivat siinä hetkessä tavallaan vähäpätöisiltä, kun olin odottanut, että olisin isosti joutunut luopumaan kaikesta. Sinulta sain vinkit parempaan elämänlaatuun, yksinkertaisin muutoksin. Ja paino ei ole noussut, vaikka olen herkutellut, juonut ja nauttinut elämästä.”


Nainen, 30 v 

Espoo

"

"Sain hyviä vinkkejä parempaan ruokavalioon ja ymmärsin miten vatsankin oikeasti pitää toimia. Valmennus oli paljon syvällisempi ja perusteellisempi mitä olin ajatellut."


Nainen, 43 v 

Helsinki

"

”Valmennus oli ammattimainen ilman liikaa tiukkapipoisuutta ja tulokset silti saavutettiin. Sain tärkeää tietoa harjoitteluun, liikkeiden oikeaan tekniikkaan ja ymmärsin myös matalasykkeisen treenin merkityksen.”


Mies, 44 v

Helsinki

Uusimmat blogi-kirjoitukset


Tehokas crosstrainer treeni kuluttaa energiaa ja parantaa kestävyyttä

Crosstrainer eli ellipsilaite on erinomainen väline alkulämppään salilla, mutta myös sellaisenaan kestävyystreenin tekemiseen. Eipä ihme, Lue lisää

Koko kropan treeni onnistuu tehokkaasti 3 liikkeellä

Koko kropan treeni on mahdollista tehdä pikaisesti, jos aikaa on vähän käytettävänä. Pikatreeni ei ole Lue lisää

Mansikka, herneet ja muut marjat – kuinka paljon niitä voi syödä?

Kesä on jo puolessa välissä, samoin myös marjakausi alkaa olemaan parhaimmillaan. Mansikka ja muut marjat Lue lisää

Plantaarifaskiitti oireilee kantapäässä – hoito kannattaa aloittaa heti

Plantaarifaskiitti ilmenee kantapään tai jalkapohjan kipuna. Kivusta kärsii joka kymmenesosa ihmisistä eli se on melkoisen Lue lisää

Aivotkin tarvitsevat lepoa – 6 vinkkiä miten aivojen hyvinvointi paranee

Aivot ovat sydämen ohella elimistön tärkeimpiä elimiä. Aivot luovat perustaa koko ihmisen hyvinvoinnille ja ne Lue lisää

Treeni kesällä – 8 vinkkiä miten treeni kulkee ja vältät karikot

Suomen kesä on vaihteleva. Välillä on hellettä ja välillä kylmää. Kesähelteillä on hyvä huomioida muutama Lue lisää

© 2020 Kevyempi Olo.  Kaikki oikeudet pidätetään.